Vraag

Hoe plaats ik een bestelling?

Zo bestel je in 4 eenvoudige stappen via Eathome.nl:
  • Stap 1: Vul je postcode in waar je de bestelling bezorgd wilt hebben.
  • Stap 2: Selecteer het restaurant van je keuze. Om het aanbod op je wensen aan te passen kun je eventueel gebruik maken van de keukenselectie of uitgebreide selectie links van de pagina.
  • Stap 3: Je voegt de gerechten toe die je wilt bestellen in het winkelmandje door op het plusje achter het gerecht te klikken. Daarna klik je op 'bestellen' onder het winkelmandje.
  • Stap 4: Vul hier je gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en maak je de bestelling definitief door op "bestellen" te klikken. Vergeet niet je telefoonnummer op te geven waarop je bereikbaar bent, zodat Eathome.nl of het restaurant contact met je kan opnemen voor eventuele vragen of opmerkingen. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door restaurants.
Nadat je de bestelling hebt afgerond wordt er door Eathome.nl een bevestigingsmail verstuurd waarin het ordernummer staat vermeld. Bewaar het ordernummer goed voor eventuele vragen over je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voor het wijzigen van je bestelling neem je contact op Eathome.nl. Wanneer de bestelling online betaald is, raden wij je aan om de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet niet contact op te nemen met onze klantenservice van Eathome.nl, zodat wij het betaalde bedrag (na verificatie met het bezorgrestaurant) weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voor het wijzigen van je bestelling neem je contact op Eathome.nl. Wanneer de bestelling online betaald is, raden wij je aan om de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet niet contact op te nemen met onze klantenservice van Eathome.nl, zodat wij het betaalde bedrag (na verificatie met het bezorgrestaurant) weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer goed voor eventuele vragen of opmerkingen over de bestelling. Eathome.nl zorgt er voor dat je bestelling aankomt bij het bezorgrestaurant.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Na het ontvangen van het ordernummer is je bestelling gewoon doorgekomen. Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen is het mogelijk dat het in een spam-filter terecht is gekomen. Wanneer je geen ordernummer hebt ontvangen neem je contact op met onze klantenservice om de status van de bestelling op te vragen. Geef hierbij aan welk e-mailadres en restaurant met de bestelling is opgegeven.

Mijn vraag staat niet hierboven.

Mocht de bovenstaande antwoorden je vragen niet hebben beantwoord, neem dan per mail of telefonisch contact op met Eathome.nl.